Prohledat tento blog

15. srpna 2011

Osobnost a Inteligence

Zkusila jsem si udělat test, co jsem tedy vlastně zač. Jsem prý ENTJ alias "The Chief". Inu, kdo znáte osobně, můžete posoudit sami. Každopádně faktem je, že jsem dost k půlce, takže to nebude tak horký.:) Ovšem uznávám, že mě potěšilo, že to prej vychází 4% lidí v populaci. Bill Gates (nemam ráda MS....), Harrison Ford, Richard Nixon.....zajímavá sestava. Ale nejzajímavější je Fictional ENTJ - Nevěsta z Kill Bill. Toto se líbí uživateli!

Click to view my Personality Profile page

Inteligence vyšly tak, jak jsem předpokládala. Verbal/Linguistic není žádný překvapení, Musical asi nezapočítává kvalitu zpěvu a Intrapersonal taky sedí. Zbytek je víceméně jasnej, ale jsem zklamána, že mam Interpersonal níž než Logical/Mathematical. Brrrr!

Click to view my Personality Profile page

Myslim, že pro zajímavost můžu tyhle dva testíky doporučit. Pak se podělte o výsledky, jsem zvědavá! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat